
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις (Διαλέξεις και ανάλυση βιβλιογραφίας, διαδραστική συζήτηση) | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Γενικού υπόβαθρου, Επιλογής |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | ΟΧΙ |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Ναι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Μετά την επιτυχή παρακολούθηση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση: Να περιγράψουν τις αρχές ηγεσίας, τις αξίες και τα όρια. Να προβληματιστούν για το πώς θα ανταποκριθούν υπό πίεση όταν αμφισβητηθούν. Να συμμετέχουν πλήρως σε ανοιχτές, στενές συζητήσεις μικρών ομάδων. Να εκτιμήσουν γιατί οι ηγέτες χάνουν το δρόμο τους και ότι η αυτογνωσία θα τους βοηθήσει να αποφευχθεί ο εκτροχιασμός. Να ενημερωθούν σχετικά με το τι τους παρακινεί, τόσο εξωγενώς όσο και εγγενώς, προκειμένου να βρουν τις μεθόδους ηγεσίας που θα τους επιτρέψουν να αξιοποιήσουν τις ικανότητές τους με τα κατάλληλα κίνητρα. Να ανακαλύψουν το σκοπό της ηγεσίας και να ενισχύσουν άλλους ηγέτες. |
Γενικές Ικανότητες |
Ανάδειξη ηγετικής ικανότητας Ενεργοποίηση αυτοπροβληματισμού Ενίσχυση κριτικής σκέψης Εξοικείωση με νέες έννοιες Λήψη αποφάσεων Ατομική σκέψη/ προσπάθεια Ενίσχυση αυτοβελτίωσης σε θέματα ηγεσίας |
|
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Δια ζώσης παράδοση | ||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Η/Υ Χρήση διαδικτύου και ηχητικών εγκαταστάσεων Χρήση προβολικού Χρήση ηλ. πλατφόρμας e-class |
||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
|
||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ . |
Γραπτές εργασίες/ παρουσιάσεις 50% Τελική εξέταση 50% |
Δ. Δ. Μπουραντάς, Ηγεσία: Ο Δρόμος της Διαρκούς Επιτυχίας, Εκδόσεις Κριτική, 2005 Δ. Μπουραντάς, Μάνατζμεντ: Θεωρητικό Υπόβαθρο, Σύγχρονες Πρακτικές, Εκδόσεις Μπένου, 2006 K. Roe, Leadership: Practice and Perspectives, Oxford University Press, 2017 J. Owen, How to Lead: The definitive guide to effective leadership, Pearson, 2018 |